لیلا حاتمی بازیگر سینمای ایران

در مورد اخبار جدید و فعالیت لیلا حاتمی و علی مصفا

لیلا حاتمی بازیگر سینمای ایران

در مورد اخبار جدید و فعالیت لیلا حاتمی و علی مصفا

انتظامی، حاتمی و فروتن در «چهل‌سالگی» به‌هم رسیدند

تازه‌ترین عکس‌ها و خبرها از فیلم «علیرضا رئیسیان»
انتظامی، حاتمی و فروتن در «چهل‌سالگی» به‌هم رسیدند

خبرگزاری فارس: برای نخستین‌بار عزت‌الله انتظامی، لیلا حاتمی و محمدرضا فروتن در فیلم سینمایی «چهل سالگی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان در کنار هم ایفای نقش کردند.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، در فیلم سینمایی «چهل سالگی» تازه‌ترین کار علیرضا رئیسیان سه بازیگر نام آشنای سینمای ایران «عزت‌الله انتظامی»، «لیلا حاتمی» و «محمدرضا فروتن» در کنار یکدیگر به ایفای نقش پرداختند.
این برای نخستین‌بار است که از ترکیب این بازیگران در یک فیلم سینمایی استفاده می‌شود.
بنا بر گزارش فارس، در فیلم «چهل سالگی» علاوه بر بازیگران فوق، فرزان اطهری، سهیلا گلستانی، پریا مردانی‌ها ایفای نقش می‌کنند.
این فیلم را رئیسیان بر اساس کتاب «چهل سالگی» نوشته ناهید طباطبایی ساخته است.
«چهل سالگی» مرز میان بلوغ روحانی و خاطرات جسمانی است. خیلی‌ها در این دوره یاد گذشته می‌کنند و عشق‌های قدیمی‌شان را به یاد می‌آورند و قصه‌هایشان را مرور می‌کنند. و شاید برای بچه‌هایشان بخوانند: «روزی پادشاهی در میان مردم چشمش به دختر جوانی افتاد و عاشق او شد. پادشاه تا دختر را به قصرش آورد دختر بیمار شد. هیچ‌کدام از طبیب‌های شهر نتوانستند بیماری دختر را تشخیص دهند. پادشاه دست به دعا برداشت و در خواب طبیب پیری را دید...»
«کریستف رضاعی» آهنگسازی این فیلم را برعهده دارد که بخش‌هایی از آن به صورت زنده توسط ارکستر سمفونیک در تالار وحدت اجرا شد.
نام عوامل اصلی «چهل سالگی» به شرح زیر است:
تهیه‌کننده و کارگردان: علیرضا رئیسیان، نویسنده فیلمنامه: مصطفی رستگاری، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، طراح صحنه و لباس: ایرج رامین‌فر، طراح چهره‌پردازی: عبدالله اسکندری، صدابردار: نظام الدین کیایی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: کاوه سجادی حسینی، مدیر تولید: هایده قریشی، مدیر صحنه: میلاد زارعی، سازنده موسیقی: کریستف رضایی، مشاوره تولید: سعید شرفی‌کیا.
«پرونده هاوانا»، «ریحانه»، «سفر» و «ایستگاه متروک» فیلم‌های پیشین این کارگردان هستند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ق.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد