لیلا حاتمی بازیگر سینمای ایران

در مورد اخبار جدید و فعالیت لیلا حاتمی و علی مصفا

لیلا حاتمی بازیگر سینمای ایران

در مورد اخبار جدید و فعالیت لیلا حاتمی و علی مصفا

در مورد پرسه در مه

«جواد نوروزبیگی» در گفت‌و گو با خبرنگار سینمایی فارس در این باره گفت: فیلمبرداری کار امشب با حضور سه بازیگر اصلی فیلم لیلا حاتمی، شهاب حسینی و مسعود رایگان در لوکیشن تئاتر شهر شروع می‌شود.
وی افزود: گروه قرار است 10 روز در این لوکشین حضور داشته باشند و پس از آن گروه به لوکشین دیگری نقل مکان می‌کنند. طبق برنامه‌ریزی انجام شده بعد از 45 روز گروه «پرسه در مه» عازم شمال کشور می‌شوند.
به گزارش فارس، در این فیلم «مسعود رایگان» در نقش یک استاد دانشگاه ایفای نقش می‌کند.
براساس این گزارش، داستان «پرسه در مه» براساس فیلمنامه‌ای از بهرام توکلی، درباره جوانی 30 ساله به نام امین است که در پی نوشتن قطعه‌ای موسیقی است که آرمان زندگی‌اش محسوب می‌شود، اما به دلیل مشکلات زندگی و روزمرگی به جایی می‌رسد که تعادل روحی‌اش را از دست می‌دهد.
فهرست عوامل اصلی این پروژه عبارتند از:
تهیه کننده: جواد نوروزبیگی با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، نویسنده و کارگردان: بهرام توکلی، مجری طرح: جواد قلی زاده، مدیر فیلمبرداری: حمید خضوعی ابیانه، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی، طراح گریم: سعید ملکان، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: حمید بهرامیان، دستیار اول فیلمبردار: محمد ابراهیمیان، نورپرداز: مصطفی بافرونی، منشی صحنه: فرحناز خسروآبادی، مدیر تولید: پیمان شیر خانی، مدیر تدارکات: حیدر زرقومی، بازیگران: لیلا حاتمی، شهاب حسینی و مسعود رایگان.
انتهای پیام/ا