لیلا حاتمی بازیگر سینمای ایران

در مورد اخبار جدید و فعالیت لیلا حاتمی و علی مصفا

لیلا حاتمی بازیگر سینمای ایران

در مورد اخبار جدید و فعالیت لیلا حاتمی و علی مصفا

آغاز اکران «بی‌پولی» از 25 شهریور در 50 سینمای کشور

آغاز اکران «بی‌پولی» از 25 شهریور در 50 سینمای کشور

خبرگزاری فارس: اکران فیلم «بی پولی» ساخته حمید نعمت‌الله، از 25 شهریور و در آستانه عید سعید فطر، علاوه بر سینماهای تهران، در 50 سینمای شهرستان‌ها آغاز می‌شود.

«مصطفی شایسته» تهیه‌کننده و پخش کننده این فیلم در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس، اظهار داشت: «بی‌پولی» از چهارشنبه 25 شهریور، این فیلم در 25 سینما در تهران و 50 سینما در شهرستان اکران می‌شود.
به گزارش فارس، «بی پولی» یکی از پروژه‌های متفاوت سینمای ایران است که در آن به موضوع مشکلات و درگیری‌های یک زوج جوان با بی‌پولی و بیکاری پرداخته می‌شود. نمایش این فیلم در جشنواره سال گذشته با استقبال منتقدان و تماشاگران مواجه شد. این فیلم همچنین جایزه بهترین فیلم تماشاگران جشنواره و سیمرغ بهترین بازیگری زن را دریافت کرد.
فیلمنامه این اثر را نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست نوشته‌اند و بهرام رادان، لیلا حاتمی، حبیب رضایی، امیر جعفری، سیامک انصاری، بابک حمیدیان، افسانه بایگان، نادر فلاح، رضا رشیدپور، سوسن مقصودلو، جلال پیشوائیان، افشین سنگ‌چاپ و فرهاد شریفی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.
از دیگر عوامل تولید «بی‌پولی» می‌توان به علیرضا زرین‌دست مدیر فیلمبرداری، کیوان مقدم طراح صحنه و لباس، اعظم بیات طراح گریم، اسحاق خانزادی صدابردار و رضا بختیاری دستیار کارگردان و برنامه‌ریز اشاره کرد.
«بی پولی» دومین فیلم بلند «حمید نعمت‌الله» پس از «بوتیک» است.
انتهای پیام/ا

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 ق.ظ http://iraneazad88.blogsky.com/

سلام عالی بود بیا به ما bbc فارسی سر بزن در ضمن اگه از مطالب خوشت آمد روی تبلیغات کلیک کن در ضمن اگه خواستی پولدار بشی خبرم کن تا یه سایت توپ که خودمم استفاده میکنم معرفی کنم از این کلیکی ها نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد