لیلا حاتمی بازیگر سینمای ایران

در مورد اخبار جدید و فعالیت لیلا حاتمی و علی مصفا

لیلا حاتمی بازیگر سینمای ایران

در مورد اخبار جدید و فعالیت لیلا حاتمی و علی مصفا

«لیلا حاتمی» به «پرسه در مه» پیوست

  در گفت‌و‌گو با فارس اعلام شد؛
«لیلا حاتمی» به «پرسه در مه» پیوست

خبرگزاری فارس: «لیلا حاتمی» در کنار «شهاب حسینی»، به عنوان یکی از دو بازیگر اصلی، در فیلم سینمایی «پرسه در مه» به کارگردانی بهرام توکلی بازی می‌کند.


«جواد نوروزبیگی» تهیه‌کننده این فیلم سینمایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: «لیلا حاتمی» و «شهاب حسینی» به عنوان دو بازیگر اصلی در فیلم حضور دارند و باقی بازیگران که تنها در سکانس‌هایی از کار حضور خواهند داشت، نیز به زودی انتخاب می‌شوند.
وی با اشاره به زمان تولید این فیلم گفت: باید پروانه ساخت فیلم را تمدید کنیم و در فرصت مناسبی فیلمبرداری را شروع خواهیم کرد.
پیش از این همکاری حمید خضوعی‌ابیانه (مدیرفیلمبرداری)، سعید ملکان (طراح چهره‌پرداری)،جواد قلی‌زاده(مجری طرح)، پیمان شیخانی(مدیرتولید) قطعی شده بود. در این پروژه «مهدی صالح‌کرمانی» در سمت صدابردار همکاری دارد.
براساس این گزارش، فیلمنامه «پرسه در مه» را «مهران کاشانی»و «بهرام توکلی» نوشته‌اند.
این فیلم از مضمونی اجتماعی و فلسفی برخوردار است که در پس زمینه آن به موضوع دفاع مقدس پرداخته می‌شود.
«بهرام توکلی» که فیلم «پابرهنه در بهشت» را به عنوان نخستین فیلم سینمایی‌اش کارگردانی کرد، قصد داشت فیلمنامه «اسب‌های چوبی» را بسازد که به دلایلی از این کار منصرف شد.
وی همچنین کارگردانی فیلم سینمایی نیمه بلند «عقل سرخ» را در کارنامه خود دارد.
انتهای پیام/م
نظرات 6 + ارسال نظر
1pars.com جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ب.ظ

بزگترین مجله اینترنتی و بزرگترین چت ایرانی
WWW.1PARS.COM

آیدین سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ب.ظ http://www.learnshz.blogfa.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز وگرامی و تشکر از اینکه افتخارشو دادید و به وب بنده آمدید
خوشحال شدم من با افتخار شما رو لینک کردم و تشکر میکنم بابت لینک
وبلاگ بنده به روز شده بازم سر بزنید
با تشکر آیدین

آیدین چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ق.ظ http://www.learnshz.blogfa.com

سلام عزیزم خسته نباشی قابل تو رو نداره تو جون بخواه من میزارم برات هر چیزی که خواستی اگه بتونم صدرصد برات پیدا میکنم و روی چشم میزارم من قبلا هکر بودم حالا توبه کردم و اومد چنین وبی رو زدم و در حال حاضر برنامه نویسی کار میکنم در ضمن وبلاگ خوبی داری دستت درد نکنه نوکرتیم بازم سر بزن لادن خان عزیز مواظب خودت باش خداحافظ

رضا جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ب.ظ http://footnews.blogsky.com/

خیلی وقته که لیلا حاتمی رو تو تلویزیون ندیدیم .. امیدوارم یه فیلم تلویزیونی هم بازی کنه
وقت کردی به وب نوپای من هم سر بزن

فائقه جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ب.ظ http://www.leila-akhareshi.blogfa.ir

سلام لادن جون وبلاگ زیبایی برای لیلا(ح)داری
من خودم عاشق شهاب حسینی هستم
و خوشحالم که در کنار لیلا حاتمی داره بازی میکنه
جالبه که پارسال این دو بازیگر یکی لیلا حاتمی بهترین بازیگر زن برای فیلم بی پولی شد و شهاب حسینی بهترین بازیگر مرد برای فیلم سوپر استار شد من فیلم سوپر استار رو دیدم واقعا زیبا بود این جایزه حق شهاب بود
اما فیلم بی پولی رو ندیدم
امیدوارم بتونم به زودی ببینم

نیما سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 ب.ظ http://WWW.MAHANZAFSHARFANS.BLOGFA.COM

گشتم گشتم گشنژتم تا بالاخره یه وبلاگ طرفدران لیلا رو پیدا کردم.خیلی خوشحال شدم یه سر به من بزن اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم.فعلا لادن خانوم بای

مرسی نمیا جون ادرست باز نشد بازهم بذار منتظرتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد