لیلا حاتمی بازیگر سینمای ایران

در مورد اخبار جدید و فعالیت لیلا حاتمی و علی مصفا

لیلا حاتمی بازیگر سینمای ایران

در مورد اخبار جدید و فعالیت لیلا حاتمی و علی مصفا

محمدرضا دلپاک «چهل سالگی» را صداگذاری می‌کند

علیرضا رئیسیان کارگردان فیلم «چهل سالگی» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس در مورد آخرین مراحل فنی این فیلم گفت: تدوین فیلم به‌تازگی به پایان رسیده و در چند روز آینده «محمدرضا دلپاک» کار صداگذاری این فیلم را شروع می‌کند.
وی در ادامه افزود: «کریستف رضاعی» که بخش‌هایی از موسیقی فیلم را همزمان با فیلم ساخته بود و هم‌زمان با اجرای ارکستر بزرگ در تالار وحدت، این قطعات برای فیلم ضبط شدند و پس از پایان تدوین، ساخت ادامه موسیقی فیلم انجام خواهد شد.
به گزارش خبرنگار فارس، برای نخستین‌بار عزت‌الله انتظامی، لیلا حاتمی و محمدرضا فروتن در فیلم سینمایی «چهل سالگی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان در کنار هم ایفای نقش کردند و علاوه بر بازیگران فوق، فرزان اطهری، سهیلا گلستانی، پریا مردانی‌ها ایفای نقش می‌کنند.
«علیرضا رئیسیان»این فیلم را بر اساس کتاب «چهل سالگی» نوشته «ناهید طباطبایی» ساخته است.
«چهل سالگی» مرز میان بلوغ روحانی و خاطرات جسمانی است. خیلی‌ها در این دوره یاد گذشته می‌کنند و عشق‌های قدیمی‌شان را به یاد می‌آورند و قصه‌هایشان را مرور می‌کنند. و شاید برای بچه‌های‌شان بخوانند: «روزی پادشاهی در میان مردم چشمش به دختر جوانی افتاد و عاشق او شد. پادشاه تا دختر را به قصرش آورد دختر بیمار شد. هیچ‌کدام از طبیب‌های شهر نتوانستند بیماری دختر را تشخیص دهند. پادشاه دست به دعا برداشت و در خواب طبیب پیری را دید...»
نام عوامل اصلی «چهل سالگی» به شرح زیر است:
تهیه‌کننده و کارگردان: علیرضا رئیسیان، نویسنده فیلمنامه: مصطفی رستگاری، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، طراح صحنه و لباس: ایرج رامین‌فر، طراح چهره‌پردازی: عبدالله اسکندری، صدابردار: نظام الدین کیایی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: کاوه سجادی حسینی، مدیر تولید: هایده قریشی، مدیر صحنه: میلاد زارعی، سازنده موسیقی: کریستف رضایی، مشاوره تولید: سعید شرفی‌کیا.
«پرونده هاوانا»، «ریحانه»، «سفر» و «ایستگاه متروک» فیلم‌های پیشین این کارگردان هستند.
انتهای پیام/