لیلا حاتمی بازیگر سینمای ایران

در مورد اخبار جدید و فعالیت لیلا حاتمی و علی مصفا

لیلا حاتمی بازیگر سینمای ایران

در مورد اخبار جدید و فعالیت لیلا حاتمی و علی مصفا

اجرای احتمالی «لیلا حاتمی» و «علی مصفا» در مسابقه «در خانه»

  در گفت‌وگو با فارس عنوان شد؛
اجرای احتمالی «لیلا حاتمی» و «علی مصفا» در مسابقه «در خانه»

خبرگزاری فارس: مسابقه «در خانه» با بیش از 10 میلیون شرکت‌کننده همزمان با اجرای احتمالی «لیلا حاتمی» و «علی مصفا» جمعه ‌شب‌ها روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

«محمدرضا بادکوبه» تهیه‌کننده مسابقه «در خانه» در گفت‌و‌گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: این مسابقه زنده در فضایی اجتماعی و رقابتی شدید با شعار «60 دقیقه هیجان» اجرا می‌شود و هدف آن ایجاد نشاط و هیجان در جامعه است.
وی در ادامه اظهار داشت: نرم‌افزار این مسابقه نوشته شده و نسخه‌ای از آن به صداوسیما فرستاده شده است همچنین در حال حاضر منتظر جواب سازمان هستیم و بعد از جواب، مجری‌های برنامه را انتخاب می‌کنیم.
بادکوبه افزود: در نظر داریم از دو مجری بازیگر که زن و شوهر یکدیگر هم هستند، استفاده کنیم و نظر ما اجرای «لیلا حاتمی» و «علی مصفا» است ولی هنوز مذاکراتی در این زمینه انجام نشده است.
تهیه‌کننده «در خانه» بیان داشت: مسابقه «101» در یک اداره نشاط ایجاد می‌کند و این نشاط به مردم هم انتقال پیدا می‌کند ولی اوج نشاط در همان اداره ایجاد می‌شود. در حالی که در این مسابقه، 10 میلیون نفر با یکدیگر مسابقه می‌دهند و می‌توانند جمعیت وسیعی از جامعه را تحت تاثیر قرار بدهند.
مسابقه «در خانه» در 13 قسمت 60 دقیقه‌ای، جمعه‌ شب‌ها روی آنتن شبکه دو می‌رود.
به گزارش فارس، طراحی مسابقه «در خانه» از سال 83 شروع شده و در این مسابقه، شیوه جدیدی به‌ کار گرفته می‌شود که می‌توانند 10 میلیون شرکت‌کننده همزمان داشته باشد همچنین از تلفن و پیام کوتاه در این مسابقه استفاده نمی‌شود.
عوامل این مجموعه عبارتند از: تهیه‌کننده: محمدرضا بادکوبه، طراح و مجری: حسن بادکوبه، کارگردان هنری: پویا بادکوبه، کارشناس نرم‌افزار: مهندس تهرانی، مشاور بازار: دکتر اکبری، مشاور برنامه و برنامه‌ریز: دکتر شادرخ، طراح صحنه و گرافیک: حمیدرضا بیهقی، کارشناس گرافیکی: مجید خسروی، مدیر مالی: مجتبی کریمی، هماهنگی: شقایق حاجیلو، روانشناس: دکتر افشنگ.
انتهای پیام/ا