لیلا حاتمی بازیگر سینمای ایران

در مورد اخبار جدید و فعالیت لیلا حاتمی و علی مصفا

لیلا حاتمی بازیگر سینمای ایران

در مورد اخبار جدید و فعالیت لیلا حاتمی و علی مصفا

علیرضا رئیسیان، کارگردان «40 سالگی»؛ تنهایم گذاشتند

از فارابی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، حوزه هنری، بانک پاسارگاد و... .
علیرضا رئیسیان، کارگردان «40 سالگی»؛ تنهایم گذاشتند  
سینمای ما - فیلم «چهل‌سالگی» جدیدترین ساخته علیرضا رئیسیان بعد از تعطیلات نوروز تدوین می‌شود و این خبر در حالی مخابره می شود که رئیسیان از حامیان مالی‌اش که او را در این کار تنها گذاشتند ناراضی است.

رئیسیان می‌گوید: با همه سختی‌هایی که یک فیلم سینمایی دارد، لحظات شیرینی را تجربه کردیم. اما یک گلایه‌ بزرگ دارم از تمام کسانی که قول کمک دادند و در بزنگاه‌ها مخفی شدند. از فارابی، مرکز گسترش سینمای مستند تجربی، حوزه هنری، بانک پاسارگاد و... . به هر حال حساب من با آنها باشد تا وقت دیگر. با به پایان رسیدن فیلمبرداری این فیلم در 7 اسفندماه در تهران، رئیسیان این فیلم را برای نمایش عمومی آماده می‌کند. او با اشاره به موضوع فیلم آن را تصویر شدن یک روایت عاشقانه و پلی میان ادبیات کلاسیک دانست و مطرح کرد: روایتی تازه از عشق نه آن‌گونه که قبلا گفته شده است.

این فیلم تجربه‌ای بود که مدت زیادی به ساخت آن نیاز داشتم و یکی از بهترین گروه‌های ممکن این کار را میسر کرد. این خاطره لذت‌بخش را شیرین‌ترین تجربه فیلمسازی‌ام می‌دانم. کارگردان «پرونده هاوانا» و «ریحانه»، فیلم «چهل سالگی» را کار متفاوتی در کارنامه‌اش دانست و افزود: فکر می‌کنم همان ایده‌ای که همیشه داشتم در این فیلم پررنگ شده است. نوعی از سینمای هنری که به مخاطب توجه دارد. این کارگردان در تدارک است با آماده شدن فیلم باتوجه به مشکلاتی که در سرمایه‌گذاری کار با آن مواجه شده است، فورا آن را به اکران عمومی بگذارد.
در «چهل‌سالگی»، محمدرضا فروتن، لیلا حاتمی و عزت‌ا... انتظامی به ایفای نقش می‌پردازند و فرزان اطهری، سهیلا گلستانی و پریا مردانی‌ها به عنوان بازیگر معرفی شده‌اند. عوامل اصلی «چهل‌سالگی» به شرح زیر است: تهیه‌کننده و کارگردان: علیرضا رئیسیان، نویسنده فیلمنامه: مصطفی رستگاری با اقتباسی از رمان «چهل‌سالگی» ناهید طباطبایی، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، طراح صحنه و لباس: ایرج رامین‌فر، طراح چهره‌پردازی: عبدا... اسکندری، صدابردار: نظام‌الدین کیایی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: کاوه سجادی‌حسینی، مدیر تولید: هایده قریشی، مدیر صحنه: میلاد زارعی، سازنده موسیقی: کریستف رضاعی و مشاوره تولید: سعید شرف‌کیا.
منبع : ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد