لیلا حاتمی بازیگر سینمای ایران

در مورد اخبار جدید و فعالیت لیلا حاتمی و علی مصفا

لیلا حاتمی بازیگر سینمای ایران

در مورد اخبار جدید و فعالیت لیلا حاتمی و علی مصفا

فیلم بی پولی به جشنواره رسید.

دیروز «بی‌پولی» به برنامه‌های جشنواره نرسید، اما...
اولین نسخه‌های فیلم «بی‌پولی» (حمید نعمت‌الله) به دفتر جشنواره ارائه شد


سینمای ما- اولین نسخه‌های فیلم «بی‌پولی» ساخته «حمید نعمت‌الله» برای نمایش در بیست‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر، به دفتر جشنواره ارائه شد. مصطفی شایسته  اعلام کرد این فیلم در سانس دوم دوشنبه 21 بهمن در سینمای رسانه‌ها اکران خواهد شد.
وی گفت: «بی پولی» که به دلیل مشکلات فنی به سه سانس عصر دیروز در سینما فرهنگ 1 و 2 و سینما جوان 1 نرسید، پس از حل این مشکلات بر اساس برنامه جشنواره، این فیلم امروز اولین سانس‌های نمایش خود را در پشت سر خواهد گذاشت.
اولین سانس نمایش این فیلم، امروز ساعت 17:30 در سالن شهرفرنگ سینما آزادی خواهد بود.
«بی‌پولی» در ساعت 18 نیز در دو سالن اصلی آزادی و موزه سینما نمایش داده می‌شود.
  
طبق آخرین اخبر؛
«بی‌پولی» به جشنواره رسید

سینمای ما - محمد تاجیک: در حالی که فیلم بی پولی به نمایش امروز چند سینما در تهران نرسیده است اما عنوان شده این فیلم که  آخرین ساعات مراحل فنی خود را برای آماده نمایش شدن سپری کرد، دیشب به اولین نمایش خود در سینما آستارا رسید.
به گزارش سینمای ما بی پولی که در نظر سنجی کار بران سایت سینمای ما دباره فیلمهایی که تماشاگران منتظر آن هستند در رده اول نظر سنجی ها قرار دارد فردا نمایش های بعدی خود را درسینماهای جشنواره ادامه می دهد .
باید عنوان کرد بی پولی درحالی صدر نشین فیلمهای محبوب مخاطبان جشنواره است که حواشی وجنجالهای مربوط به فیلم درباره الی باعث شده بود این فیلم به بی پولی نزدیک شود ولی هیچ گاه درباره الی نتوانست از بی پولی رد شود!
این در حالی است که تماشاگران فراوانی که دیروز منتظر نمایش این فیلم در سینماهای فردوسی جوان ودوسانس سینما فرهنگ بودند ناکام ماندند .گفته می شود شدت حضور تماشاگران در اطراف سینماهای این فیلم به حدی بود که در گیریهای فیزیکی و لفظی قابل توجهی در اطراف این سینماها رخ داده است .
«بی پولی» یکی از پروژه‌های متفاوت امسال سینمای ایران است که در آن به موضوع مشکلات و درگیری های یک زوج جوان با بی‌پولی و بیکاری پرداخته می‌شود.
فیلمنامه این اثر را نعمت الله و هادی مقدم‌دوست نوشته‌اند و بهرام رادان، لیلا حاتمی، حبیب رضایی، امیر جعفری، سیامک انصاری، بابک حمیدیان، افسانه بایگان، علی علایی، نادر فلاح، رضا رشیدپور، سوسن مقصودلو، جلال پیشوائیان، افشین سنگ چاپ و فرهاد شریفی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.مصطفی شایسته تهیه کننده این فیلم است .
از دیگر عوامل تولید «بی‌پولی» می‌توان به علیرضا زرین دست مدیر فیلمبرداری، کیوان مقدم طراح صحنه و لباس، اعظم بیات طراح گریم، اسحاق خانزادی صدابردار و رضا بختیاری دستیار کارگردان و برنامه‌ریز اشاره کرد.
بر اساس این گزارش، «بی پولی» دومین فیلم بلند «حمید نعمت‌الله» پس از «بوتیک» است که در جشنواره بیست و دوم فیلم فجر نظر مثبت تماشاگران و منتقدین را به خود جلب کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد